اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۲۴۱
بعید می‌دانم بلیت‌ها را گرانتر فروخته باشند
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: هواداران همکاری زیادی داشتند و شرایط خوبی قبل از بازی وجود داشت.
۱۵:۴۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

سعید فتاحی قبل از شروع دربی 86 گفت: از مردم وهواداران به خاطر گوش دادن به توصیه‌هایی که انجام شد تشکر می‌کنم. آنها زودتر آمدند و توانستیم نظرم را در شروع بازی برقرار کنیم. نیروی انتظامی کمک زیادی کرد اما اگر همکاری هواداران نبود این شرایط ایجاد نمی‌شد. امیدواریم همیشه شرایط به این صورت باشد و فرهنگ اصیل ایرانی به  نمایش دربیاید.

وی در مورد اینکه امروز هم بازار سیاه به راه افتاد و اینکه خود بانک فروشنده بلیت هم قیمت‌ها را افزایش داده بود، عنوان کرد: این مسئله را برای اولین بار است که از شما می‌شنوم. بازار سیاه را نمی‌توان کتمان کرد. این بازار سیاه در فضای مجازی وجود داشت و پلیس فتا سه نفر را بازداشت کرد. امروز هم 6-7 نفر اطراف ورزشگاه دستگیر شدند. بعید می‌دانم آن مؤسسه این کار را رکرده باشد چرا که تعداد بلیت تحویل داده شده به آنها همان مقداری بود که دیروز اعلام شد.

مسئول کمیته مسابقات در مورد اینکه برخی از هواداران اعلام کردند این اقدام از سوی آن موسسه صورت گرفته‌، گفت: نمی‌توان به این مسئله استناد کرد. اگر چنین موضوعی است باید مستند اعلام شود. ما مسائل را دیروز رصد می‌کردیم و سازمان لیگ وپلیس فتا هم خودشان نمیاینده فرستادند و بعید می‌دانم چنین مسئله‌ای اتفاق افتاده باشد و اگر چنین چیزی است باید مستند اعلام شود.

وی در مورد اینکه آیا اینفانتینو قبل از اتمام بازی ورزشگاه را ترک می‌کند،‌تصریح  کرد: امیدواریم آنها به ورزشگاه برسند و به طور دقیق برنامه آنها را نمی‌دانم و دوست داریم او بیشتر اینجا بماند.

وی در مورد اینکه آیا برنامه خاصی امروز دارد، اظهار داشت: از صدا و سیما و رسانه‌ها تشکر ویژه دارم. آنها یک هفته است کار و تلاش می‌کنند. مردم تا به الان رفتار مناسبی داشتند. این بازی برای میزبانی ایرانی‌ها از حریفان عربستانی مهم است. باید به آنها نشان دهیم ما سالی حداقل دو بازی داریم که این تعداد هودار دارد و بیش از 10 بازی ما با بالای 70-80 هزار هوادار برگزار می‌شودو باید بتوانیم میزبانی کنیم.

فتاحی در رابطه با میزان بلیت فروشی عنوان کرد: ما طبق برنامه که داشتیم حدود 62 -63 هزار بلیت فروختیم.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد هواداران بیشتری به ورزشگاه آمدند گفت:‌ بله همین طور است همیشه ورزشگاه به این شکل است. ما 20 درصد بلیت غیرقابل فروش داریم که اختصاص به ارگان‌های مختلف داریم که در اختیار آنها قرار داده شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بلیت دربی دربی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین